Aycanby Ya ben de öyle düşünüyorum da habire emzirmeye çalışmaktan, yok bebek tutsun aman vs demekten memişleri içeri koyamıyoruz sanırım 🤷🏼♀️😂 Götürmeyi bir tek gümüş kapak vs yerinde dursun diye düşünüyorum 😅 Bedenine de bir türlü karar veremediğimden alamıyorum da 😂 Valla başla derim başla da bitsin gitsin 😂