Aycanby Cevahir53 ben koyulacakları liste yaptım atıcam birazdan bakarsanız fazla veya eksik söyleşelim
HelloooMomy h_ulsy94 Teşekkür ederim cevap için canım. Ben sezaryen olacağım. Fark etmez herhalde değil mi? Sezaryen içinde depend kullanışlı mı?
h_ulsy94 HelloooMomy bence kullanışlı canım farketmez yani en azindan bana sezaryende kullanma fiyen olmadi hastaneden üstü esnek oldugu icin cok rahatti
M-Urass_Mom Enfal_06 Çatı darlığı genelde 1.50 altındaki kadınlarda sıkıntı yaratıyor diye söylemişti doktorum. Çatısı dar olup yine normal doğuran çok insan var ama tabi en iyisini siz ve doktorunuz bilir 💕
Enfal_06 M-Urass_Mom boydan bahsediyorsaniz 1.75 im tamamen karar verilmedi bekliyoruz hala sezeryandan korkuyorum tabikide ama doktor hangisini uygun görürse o olur