Serfgm_11 Alparslanmom__ Çok az kalmış. Sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 😊
Eylem_96 Serfgm_11 Bilmiyorum ki doktor bir şey söylemiyor daha çatı muayenesi de yapmadı 37. haftada yapacak. Sizin belli oldu mu
Serfgm_11 Kuzeymom_ Aman Allah’ım heyecan dorukta. Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Serfgm_11 canvecanan benimde 30 ağustosa falan denk geliyo. Doktorla konuşmadık ama bakalım ne olacak. Hayırlısı olsun sağ salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 😊
Kuzeymom_ Serfgm_11 Amin inşallah ama pek heyecan yok nedense büyük oğlumdan nasıl 1 gece ayrı kalıcam onu düşünmekten bi hal olmuş durumdayım
Serfgm_11 Kuzeymom_ ikinci doğumuma kadar 5 yaşındaki oğlumla bizde hiç ayrı kalmamıştık ama yapacak bişey yok mecbur ablam ona baktı, annem benimle hastanede kaldı. İnsanın gözü arkada kalıyo ama elden de bişey gelmiyor malesef
Serfgm_11 Sydaglsen o korku bende de var. Ne zaman geleceği belli olmaz sonuçta. Rabbim zamanında hazırlıklı bi şekilde gidip sağlıkla ve kolaylıkla doğum yapabilmeyi sağ salim kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah