Serfgm_11 Madem adettendir bu da benden olsun son 50. Hatta sezaryen olacağı için 2 hafta öncesi muhtemelen son 36. Sizde durumlar nasıl
Gul_pempe23 Serfgm_11 son 67 ikinci sezaryanım olcak ıkıncı oglumu inşAllah kucagıma alıcağım rabbim o gunlerı gormeyı nasıp etsın hepımıze inşAllah 🌸🌸
elay15 55 günümüz kaldı heyecan korku sevinç garip duygular içindeyim ama çok güzel olacağını biliyorum 🙏🏻
Serfgm_11 Alparslanmom__ Çok az kalmış. Sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 😊
celileturk Benimde son 50 🥹 bir kızım var 5,5 yaşında şimdi birde oğlum olacak inşallah 🤲🏻 normal doğum 🤰🏻 kızm 38+5 te geldi bakalım oğlum ne zaman gelecek 🥹
Liebeeisst Benim de 67😇 bugün yakın arkadaşım doğum yaptı o kadar güzel bir bebek kii kendi bebişimş de bir an önce kucaklamak istiyorum🥰🥰
esdemiralay Serfgm_11 gerçekten günler uzuyor gibi geliyor artık 7.ay hiç bitmedi.Hep 37-38 de doğar diye hesap yapıyorum ben de
canvecanan Serfgm_11 benim de son 46 ama sezaryen olacağım daha erken olacak kızımın doğum gününde de 37+3 haftalık olacam doktorumla konusacam eğer herhangi bir sorun yoksa ve kendisi de uygun görürse kızımın doğum gününde doğurmak istiyorum bebeğimi kabul ederse son. 23 inşallah🤲❤️
Serfgm_11 canvecanan benimde 30 ağustosa falan denk geliyo. Doktorla konuşmadık ama bakalım ne olacak. Hayırlısı olsun sağ salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 😊