Nur1020 6 ay önce kızımi suni sancıyla dünyaya getrdim.40+6 da düzenli sancılarım başladı gittiğmde sadece yumuşama çok zorlarsam 1 cm açıklık var denildi. Gece yatış verildi sabah 1 doz öğlen 2 doz suni sancı verdiler saat 1 de ntsye alıp 5.36 ya kadar bırakmadılar kızım o saatte doğdu , 3 gibi suyum sızıntı halinde geldi 5.36 da kızım doğdu ben ebeyo dinleyemedim gücüm kalmamistk ilk doğum ve yalnzdim eşim harixinde. O sebeple kesik attılar bebek kanalda çok durdu diye ikinamadim. Ama sağ salim geldi dikişim coktu, egerki ebeyi dinleyip duzun nefes aliwverisi yaoilirsa biraz dah kolaylasirdi