sariniz13 İlk doğum olduğu için 12 saati normal karşıladılar aslında, hastanede benimle beraber iki kişinin de 2 doğumu aşağı yukarı aynı sürede tamamlandı. Hamilelik dönemimde özel bir spor vs yapmadım ama normal hayatta da hareketli biriydim, günlük yaşantıma aynı şekilde devam ettim. Doğuma 1 hafta kala civarında çok doğumu başlatacak bir şeyler yapamadım çünkü doktorum izinliydi, ucu ucuna yakalayabildim. Hastanede de doğum sırasında yürüyüş ve sancı geldikçe çömelme hareketi yaptırdılar ama çoğunlukla nstye bağlı olduğum için genel olarak yatmak durumunda kaldım tabi. 12 saatin sadece son 2-3 saati çok zordu ama, kalan süre inanın çok kolay geçti. İlk doğumlarda sezeryana dönme ihtimali daha yüksek olduğu için su ve yemeğe izin verilmiyor, muhtemelen o kadar süre susuz kalmasam son saatlerde o kadar zor geçmezdi