Nur1020 19 temmuzda doğum yaptım. Sabah 6.30 gibi suyum geldi, açıklığım 3 cm civarıydı hastaneye gittiğimde, öğleden sonra 3-4 civarında açıklığım 6 cm civarında olmuştu. Kendi sancılarım o noktada zaten 2-3 dakikada bir geliyordu ve yoğundu. Doktorum sancılarım normal sürecinde devam ederse daha uzun süreceğini düşünüyordu, suni sancı bağladılar. Açıkçası sancım açısından hiçbir fark hissetmedim ve akşam 6yı geçerken tam açıklıkla sorunsuz bir şekilde doğum yaptım. Açıklık olmadan suni sancı verilirse nasıl bir sonuç alınır bilmiyorum tabl