Glchan_34 Bir oğlum olacak Allah’ın izniyle son üç hafta ismi Ömer Asaf olacak eşimin rahmetli babasının ismi kız olarak da Neva Zümra Asel veya Tuana güzel isimler
ilknur_dmrl1 Arkadaşlar selaaammm. Alakasız bir soru sorucam günlerdir aklımda. 12+2yim şuan. Uzanınca sağıma yada soluma döndüğümde karnımda bişey oynuyor hissediyorum ama anlayamıyorum ne olduğunu. Bebeğimin hareketi olabilir mi? ❤️
Nananan ilknur_dmrl1 bence olabilir sertleşmedir senin dediğin yoksa daha o kadar farkedilecek kadar hareket edemez sırt üstü uzandığında daha iyi farkedersjn
Hanniballl ilknur_dmrl1 o donemlerde bir his oluyor oyle ani hareketlerde, yataktan kalkarken, dönerken bendede oluyordu..dolu bir his bebek tabikide ama hareketi degil.. bebek hareketi icin erken ben 17+5 daha hissetmedim hareketini 🤗
Kubranur_sert ilknur_dmrl1 bağırsak hareketleridir canım o şuan hissetmen imkansız bebek senin karnında hareket ediyor ama senin hissedeceğin türde değil 15 haftalık olucam yarın ben bile hissetmedim ilk gebelikse 23. Haftayı buluyormuş öyle diyorlar
ilknur_dmrl1 Hanniballl sanırım sıvının içindeki dönüşünü hissediyorumdur ama yine de çok güzel bir his allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
Kadersaahin Mrvmrvmlh bende kızım olsaydı laren ilgi koyacaktım duygulandım ❤ oğlum olacak allah nasip ederse
Mrvmrvmlh Kadersaahin rabbim kızda nasip etsin inşallah sağlıkla oda olur bende çok düşündüm Laren inciye karar verdik çok zor kız ismi karar vermek seçenek çok 🥹
ayse2205 siloli_ kızım var 17 aylık Aden mila Şimdi 2. Ye hamileyim cinsiyeti p.tesi ögrencez inşallah hala bi isim begenemedim 🥲
Drysf_bjk Ecmel Vera Lina Vera Yezra Hifa / Nur Eflin Minel Evre Yüsra Mihrimah Hafsa Minel Ahsen İklima Dilruba Dilşah Benim de kız şuan listemde bu isimler var karar veremedik daha 😁
Kubranur_sert siloli_ benimde kızım olacak ilk bebişimiz adını Zehra Umay koyacağız Allah nasip ederse 🥰 rabbim beklediğin hayırlı haberi almayı nasip etsin canım sanada 💕
Hanniballl Kubranur_sert bende hissetmistim o donemlerde bagirsak hareketlerinden ziyade ani hareketlerde orda birsey var hissediyorsun…. cok su icersinde o suyu hissedersin ya karninda oyle birsey aniden hareket edince birsey tutunuyor gibi oluyor 😄
ilknur_dmrl1 Kubranur_sert doktoruma sordum bugün. Bebeğin ani hareketler yapıyor mesela zıplıyor veya ayaklarını hareket ettiriyor bunu hissedebilirsin normal ama çok hafif olur bu hissiyatlar dedi. Normalmiş yani kuzum. Teşekkür ederim bilgilendirmen için inşallah yakın zamanda hissedersin 🥲🥰
Senank Nergis- en küçük şehit sabebin ismi hikayesini dinlemek isterseniz Dursun ali erzincanı hz. Nevfel youtube den bakabilirsiniz
Meltemm21 siloli_ oğlumuz olucak hayırlısıyla ismini miran aslan düşünüyoruz kızımız olsaydı ayliz liya olacaktı 🫶 inşallah sizde hayırlı haberler alırsınız