sacmalamakizim siloli_ Kızımın adı Şirin Buse 2. Hamileyim bu da kız aklımızda ki isim, pırıl, güneş, şura, hira, gülce. Erkek olsaydı kesin mustafa koyacaktık. 🙄
Nurbozdag08 siloli_ kızım olucak ismini buğlem koyucam. Eslem de düşünmüştüm. Başka hoşuma gidenler de var, Efnan, eflin, duru, ikra, defne, doğa Oğlum olsaydı da Eymen istiyordum.
Hanniballl Kubranur_sert bende hissetmistim o donemlerde bagirsak hareketlerinden ziyade ani hareketlerde orda birsey var hissediyorsun…. cok su icersinde o suyu hissedersin ya karninda oyle birsey aniden hareket edince birsey tutunuyor gibi oluyor 😄
Hanniballl siloli_ ben kız ismi olarak arya,miray,nilay,nil,ezgi Erkek ismi olarak aren, barış,kayra,meric,yiğit isimlerini dusunuyorum
OzgeeeeTml Hamileliğimin 35.haftasındayım ismine daha yeni karar verebildik ,biraz zorlanıyor insan.Ortak karar vermek istersen senin beğendiğini eşin;eşinin beğendiğini sen beğenmiyorsun. İlk başlarda deli gibi isim bakıyorduk sonra sıkılıyorsun baka baka 😂😂Neyse kızım olcak ismi Ülkü olcak hayırlısıyla🥹
Senank Nergis- en küçük şehit sabebin ismi hikayesini dinlemek isterseniz Dursun ali erzincanı hz. Nevfel youtube den bakabilirsiniz
ilknur_dmrl1 Kubranur_sert doktoruma sordum bugün. Bebeğin ani hareketler yapıyor mesela zıplıyor veya ayaklarını hareket ettiriyor bunu hissedebilirsin normal ama çok hafif olur bu hissiyatlar dedi. Normalmiş yani kuzum. Teşekkür ederim bilgilendirmen için inşallah yakın zamanda hissedersin 🥲🥰
Mrvmrvmlh Kadersaahin rabbim kızda nasip etsin inşallah sağlıkla oda olur bende çok düşündüm Laren inciye karar verdik çok zor kız ismi karar vermek seçenek çok 🥹
Kadersaahin Mrvmrvmlh çok beğendiğim isim inşallah adıyla sağlıkla yaşar ❤ güzel doğumlar diliyorum 🧿