Ben 24 saat suni sancı çektim, normal doğum yaptım, yine olsa yine normal doğum yaparım, çünkü sadece doğurana kadar ağrın oluyor doğumdan sonra hiçbir acın kalmıyor, ve doğum anı anlatıldığı kadar korkunç zor değil, ikınmalar kendiliğinden geliyor doğum hemen oluyor, pozitif normal doğum hikayeleri okuyun , eğer doktorunuz normal yapabilirsiniz diyorsa normal yapın bence