Bus-35 Bazıları normal doğumun ilerleyişini yani sonrasını çok rahat olduğunu söylüyor , bazıları sezaryeni tercih ettiğini ve rahat atlattığını dile getiriyor ..Doğumun kolayı olmaz , rahatı hiç olmaz . Her iki doğumunda zorlukları ve kolaylıkları var ama en önemlisi kişisel bir süreç . Mesela ben 2 normal doğum 3. de 5 aylık bir çocuğu normal doğumdan farksız şekilde düşürmüş birisi olarak , ne psikolojimin ne de bedenimin normal doğumu kaldıramayacağını düşünerek 3. Evladımı gönüllü sezaryenle doğurmaya karar verdim çünkü bu benim en tabi hakkım .. elbette başıma ne geleceğini kestiremiyorum fakat kesinlikle bana özel olacağını biliyorum . Doğum kişiye özeldir kişinin bedeni , ruhu neye yatkın bunu biz bilemeyiz . Bu sebeple benim normalim zor geçti sakın normal doğurma ya da sezaryende iyileşemedim en azından normalde hemen iyileşiyorsun her şey bitiyor gibi bir söylemi kendimde hak görmüyorum. Kime göre neye göre ?? Bu sebeple size tavsiyem lütfen kimseye kulak asmayıp, gönlünüzden geçeni yapmanız , doktorunuzla kararlaştırarak ilerlemeniz , akışına bırakın . Kendinize öz, sezaryen veya normal en iyi şekilde doğum yapmanızı dilerim 🌸