Şöyle bi yorumlara göz gezdirdim , normal doğurun , benim sezaryenim şöyle zor oldu böyle zorluk çektim gibi tartışmalar falan şok geçiriyorum aman Allah’ım 🫣 kendi yaşadıklarınızı anlatıp , sonrada şu şekil doğumu öneriyorum mantığı inanılmaz iyiymiş 🤭 artık şunu bi anlasak mı ? “Doğum şekli yani kolaylığı ve zorluğu kişiye özeldir .” Senin doğumun kötü geçti diye benimde aynı olacak diye bir şey yok ! Ya da tam tersi . İnsanları korkutacak şeyler söylemek doğru da değil . Ağrıyan yerlerinize şifalar 😅