Barbie77
Doğum kişiye özeldir. Çevreye değil. Bu sebeple deneyimlemediğin bir şeyi kimseye anlatma.
Ya şu klişe çok sıktı. Hamile birine, hamileyim..
E bende hamileydim. Hanım efendi hasta değilsiniz hamilesiniz. Kınayacak başka şeyler bulun kendinize. Bana sökmüyor bu hamileyim ayakları 🥲