Bbgmsc Betul-1221 imkanınız varsa Braun öneririm, biraz fiyatı uçuk olsa da sağlık olunca insan çok düşünmek istemiyor. En son evdeki ateşölçer kendi ateşimi bile yanlış ölçtüğünde direkt Braun almaya karar verdim
Hulo2105 Bbgmsc merhaba braun hangi modelini önerirsiniz? Bi 3030 var bir de 6520 modeli. Aralarında bin tl fark var. 3030 için kimisi yanlış ölçüyor demiş. Bilen başkası da varsa aydınlatsın lütfen🥹🥹
ataninannesi2024 Betul-1221 ben wee baby aldım gayet memnunum doğru ölçüyor öneririm fiyat olarak da uygun diğerlerine göre
aslhnkrts9 Betul-1221 nexus marka aldım daha bi hafta önce hem alından hem kulaktan hemde ortamın nesne vs sıcaklığını ölçmüyor. E bebekten 700 dü sanırım öyle bi fiyata aldım doğru ölçüyo ve aşırı memnun kaldım
krcbusraa nurlique ben banyo suyu için düşündüm acıkcası suan 16 günlük taze bir anneyim bişey bilmiyorum
Cudana Betul-1221 ilk altı ay kulaktan değil de koltukaltı öneriliyormuş, ben internette en çok satan temassızlardan almıştım bir de Braun koltukaltı alacağım. Altı aydan sonra Braun kulaktan ölçen alacağım
yokusbebek Cudana Rica etsem linkini atabilir misiniz? İki tane gördüm Braun biri 2500 lira, diğeri 723. Hangisi?
senaall Hulo2105 braun 6525 aldım ben kulaktan bebişimden önce biz kullandık hasta olduğumuzda doğru ölçüyor ve pratik 🥲 çocuk hastayken ve huzursuzken koltuk altından ölçmek daha zor olacaktır bence
yokusbebek Hulo2105 Ben şimdi Prt 2000 modelini inceledim. 723 lira. Yorumları da çok güzeldi. Onu alıcam sanırım. Koltukaltından ölçüyor.
Bbgmsc Hulo2105 merhaba, biz indirimde yakalayınca 6525 olan modelini aldık ☺️ malum her gün fiyatlar uçuyor
Hulo2105 senaall koltuk altı ölçer aldım e bebekten kulaktan da alıcam ama bilemedim 1-2 model arasında kaldım ucuz bir ürün de değil çünkü 🥹
ideemirel Hulo2105 hayır birebir ölçüsü, özellikle hastalık zamanında doktorun yanına götürmüştüm kıyaslamak için aynı
Hulo2105 ideemirel yaa sevindim açıkçası 6520 modeli biraz pahalı geldi 3030 doğru ölçüyorsa onu alırım biri 1500 biri 2500 tl çünkü🥹