ozlem_2727 Ben 2022’de yaptırmıştım verdiğim en iyi kararlardan biri sanırım. 1 yıl bekleme süresi olanı yaptırdım allianz’dan. O süreçte de tepe tepe kullandım açıkçası. Doğumum Eylül sonunda, bu yıl haziranda yenilendi yine, tabii yine doğum paketli mecbur 40.000 tl. Bence çok uygun çünkü kaç zamandır hep yoğun kullanıyorum, 10 normal muayene 10 gebelik muayenesi tahliller + sezaryen doğuma kadar içinde. Bebeğim doğunca ona da yaptıracağım hemen