Mantıklı sürekli artan fiyatlar karşısında direnebileceginiz tek şey. Ben Ekim ayında 9000 e yaptırdım zaten gittiğim randevular para ödemeyerek onu cikardim doğum bedavaya gelmiş olacak 🤣😃
Belki şuan tek seferde o parayı vermek saçma geliyor olabilir ama emin olun yaptırınca sizde benim gibi düşüneceksiniz . Paketin içeriğini güzelce alıştirin🧿♥️🥰