ozlem_2727 buna mantıksız diyen aptallık eder zaten. Dünyanın en mantıklı şeyi olabilir hem sizin hem bebeğiniz için. Gebe kalmadan önce yaptırır ve Allahın izniyle gebe kalırsanız ne kadar kar ettiğinizi anlarsınız zaten. Çoğu Devlet hastanelerinde sıra,aynı doktora kontrol olabilme, memnun kalma,tahlil sıkıntısı,detaylı-ikili tarama olsun her şeyin binbir zorluklarla uğraş içinde olduğunu okuyoruz ve yaşıyoruz da. Özelin de ne kadar pahalı olduğu malum muayenesi ayrı, tahlilleri ayrı bi dünya masraf. Geçen sene 6 bin tlye yaptırdım tüm kontrollerim bedavaya geldi resmen.