Songlkaraduman Canım her kadın yapıyorlar artık ben 24 yasında kğrtaj oldm kürtajdan sonra muaneye gıttm bana sormadan smear aldı ihtımale karsı bakıyorlar her kadına genelde doktor onerıyor hele kı bellı bı yastan sonra kı kadınlara mecbur korkulck bır ssyı yok yaptır bı zararı yok sıvı alıp patalojıye gonderıyor 15 gune gelıyor sonuc bişeyı yok yanı sadce çatal da oluyosn tabı ama acısı yok 😇