Songlkaraduman Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğim ve eşimin görev nedeni ile ailemden uzakta yaşıyorum ayrıca aileme sormaya utanıyorum daha önce smear testi yaptıran var mi var ise nerede yapılıyor bilen var mi ???
Elaylama Songlkaraduman evet ben hamile kalmadan 2-3hafta önce yaptırmıştım kadın doğumda yapıyorlar. Uzun bir çubuğu rahim ağzına sürüyor örnek alıyor.
efsanee_ Songlkaraduman yok acımıyo yanlış hatrlamıyosam kulak çubugu gibi bişeyle vajinadan sıvı alıyo.
bulutunannesi33 Songlkaraduman ben ucret odemedm hc acımıyor altan ultrasonla baktrdınız mı hıc sadce ıcınızde bıse kaymıs gb oluyor
Songlkaraduman bulutunannesi33 ki birşey daha sorabilirmiyim troid testi demi aynı şekilde oluyor ???
efsanee_ Songlkaraduman ilk gidecegim zamanda bende herkese sormuştum acımadan ziyade ilk defa açacagım için tedirginlik vardı 😁 inş sende de bişey çıkmaz. Ben akıntı için yaptırmıştım
hohomoromu Nurrrrr rahim agzı kanseri riski olup olmadıgına bakmak için vajinadan alınan sıvı smear testi Allah korsn 🙌🙏
Krasivyy Songlkaraduman tiroid yani Tsh kanda bakılabilir tiroid bezi bozukluğu nodüllerini saptamak içinde ultrasonografi sintigrafi ya da biyopsi yapılır
Songlkaraduman efsanee_ çok şükür öyle bir şeyler yok enfeksiyon vesayre gibi happy Mom da yapılması gerektiği söylenildi şart değil mi ki veya doktor yapalım demeden yapmayalım mı ki