Songlkaraduman Birçok hekim gebelikte yapma taraftarı değildir yani yapılırsa gebeliğin başlangıcında yapılıyor genelde .Ben gebelikten önce yaptırdım 30 yaşındayım ve tüp bebekle oldu o yüzden..Gebeyken şahsen yaptırmazdım..Dediğim gibi risk fln taşıyorsan olabilir ama zaten gebeyken birşey çıksa bile ne yapılabilir ki Allah korusun🙏Smear 30-65 yaş grubunda ve risk taşıyan gruplarda 2 yılda 1 yapılıyor..Birçok kişi smear testi yaptırmadan gebe olup doğum yapabiliyor özellikle 20 li yaşlar..Erken teşhis açısından yaptırın tabiki ama doğumdan sonra..Sizin kararınız tabiki dr unuzla görüşün ne diyecek