BerenGulce Öncelikle geçmiş olsun. Ben de 3 hafta önce öğrendim. öğrendiğimden beri dikkat ediyorum yediklerime. şekerli şeyler, hamurişi pirinç patates vs yemiyorum. cihazla takip ediyorum. şu anda sabah açlık şekerim yüksek bunun için insülin kullanıyorum. sakin kalmaya çalış. stres sıkıntı şekeri yükseltiyor. dikkat edersen tedavi olursan inşallah bir şey olmayacaktır