BerenGulce selam, bende de gebelik şekeri çıktı. Beni endokrinolojiye yönlendirmitşi doktorum. Her sabah ölçüm yapıyorum açlık değer 95 ⬇️ olması gerekiyor yemek sonrası 1 saat (tokluk) 140 ⬇️ olması gerekiyor üstünü istemiyoruz demişti.
Ben diyetisyenle birlikte diyete başladım günde 3 kere ana öğünlerde ölçüyorum açlık ve tokluk diyetle birlikte şu an sınırlar içerisinde ilerliyorum.
Bende muz, laktozsuz süt bunlar anında şekerimi yükseltti onları kestim. Sebze, et (tavuk,balık,kırmızı) ağırlıklı besleniyorum. Meyve de şeker oranı düşük olan meyveler tercih ediyorum elma, çilek, yabanmersini vb.