BerenGulce hayır erken alıcaz dediler gitmedim inanmadım ama pişman oldum 38. Haftada gittim geç kalmışsın dedi hemen suni sancıyla doğurtmaya çalıştılar benim şekerim yükseldi ateşim çıktı direk sezeryana aldılar ikimizinde kalbi zayıflıyordu düzenli gidin doktora lütfen