Aylinkhramn dogakartal evet banada erken geldi 2 testte yanlış olamaz diye düşünüyorum deniyimmi 1 2 güne yoksa adetimi beklesem insan sabirsizlaniyo
Aylinkhramn Seher_blk devlet uzak özele gidebiliyorum diyorum çıkmazsa boşu boşuna vermiyim adette 10 gün varya yakın olsa tarih verirdim işte evde deniyorum adete kadar
Seher_blk Aylinkhramn ikisi de bozuk olup da aynı şekilde çıkmalarını zannetmiyorum canım Ama emin olmak için bugün de yine yap dedim
Aylinkhramn Seher_blk işte bende bir gün arayla koyulaşır diye düşündüm ama aynı çıkınca kafam karişti heralde bozuk dedim bakalım birazdan denicem
bbaa2805 Benim de 3 Ağustos inşallah güzel haberler alırız bu ay , birbirimizi dualarımız da unutmayalım kızlar 🤲🏻❤️
bbaa2805 bbaa2805 bende gün aşırı ilişki denedim ama onun öncesinde soğan kürü yapmıştım bu ay bakalım 🥹
dogakartal Aylinkhramn güven olmuyor ama sende beta hcg olmasa öyle çıkmaz o demekki çok az da olsa var bu git gide koyulaşacak mı yoksa kaybolacak mı ona bak bence 😊
Aylinkhramn dogakartal yaptım gene silik şekilde ciktı koyuluğu değişmedi ben daha iyi görüyorum kamera bu kadar cikarabiliyo camını çok parlak gösterdiği için çıkartıp çektim bunun üzerine kanda cikmazsa napicam bilmiyorum o kadar heyecanlaniyo insan
Aylinkhramn Seher_blk evet yaptım attım resmini yarın kan versem çıkar heralde ilk kana geçiyo biliyorum 3 defa aynı şekilde çıktı
Seher_blk Aylinkhramn en iyisi canım yarın dediğin gibi git kan ver çıkarsa demek ki benimki de çıkar ben de gider kan veririm