Seher_blk Aylinkhramn en iyisi canım yarın dediğin gibi git kan ver çıkarsa demek ki benimki de çıkar ben de gider kan veririm
Aylinkhramn Seher_blk öyle yapiyım cikmicak eminim ama genede emin olmak istiyorum içim içimi yiyo haber veriirm sende haber et olurmu
dogakartal Aylinkhramn ya bu kimyasal gebelik muhabbetti olıyor ya kanda da snaa beta hcg pozitif çıkar ondan sonra 2 günde bir bakma olayına girersin bence batını bekle arada test yap battan sonra git yinede sen bilirsin 😊
Bade0022 E6366 doktor dün birliktelik yaşadıysanız bugun yapma dedi kız bebek istiyorum oğlum var bir tane yumurtlama gunu ve sonrasındaki birlikteliklerde ki döllenme de erkek bebek ihtimali oluyormuş o yuzden adet olana kadar ilişkiye ara ver dedi
Oyku3005 Bade0022 o nasıl oluyor yani? Demek istediğim adete kadar yapmıcakmısın eğer öyleyse önceden yaptıklarımız işe yararmı😀🙄
Aylinkhramn Seher_blk yok yapmadım kan vericem diye kandada cikmazsa adeti beklicem artık doktor var gözüyle baktı gösterdim testleri bakalım hayırlısı
Aylinkhramn Seher_blk inşallah nasip normalde çocuk düşünmüyorduk ama test pozitif gibi olunca istiyo gibi oldum ümitlendim ama cıkmicak kanda hissediyorum
Aylinkhramn Seher_blk cikmadı beta 1.64 adetime tam 7 gün var artık asla o testten almam yalancı pozitif cikariyo