biranneninbirbebegi canm ağlanacak hiçbişey yok. Gayet isteyrek üstüste 3 çocuk yapam binlerce insan var. Seninki istemediğin halde olmuş onun stresi zaten yeter, bi de böyle patavatsız muhabbet iyice strese sokar. Hiç dinleme bile. Sen bence bundan sonraki süreçte ne yapcağını düşün. Spiralle gebe kalmak biraz riskli bir durum. Doktora gittin mi