biranneninbirbebegi bende 5 aylıkken hamile kaldim bide seseryanliydim aynı senin gibi çok üzüldüm cünki oğlumla hayallerim vardı daha çok küçüktü yürümeye başladığında birlikte gezicektik parka gidicektik ama nasıl yapıcaktim ki o yürümeye başladığında ben koca göbekli
olacaktım tüm hayallerim suya düştü hiç aldırmayı düşünmedim fakat hiç kabullenemedim kimseye söylemedim sanki evime bı yabancı gelicekti aliaveri yapmadım doktor kontrolüne bile doğru gitmedim fakat doğum yaptığımda tüm düşündüklerime pişman oldum çok ağladım oğlum sanki istenmediğini biliyordu çok güler yüzlü bı bebek oldu hep sewdirdi kendini halada öyle şuan biri 7 biri 6 yasında iyiki doğmuş iyiki var hala aklıma geldikçe pişman oluyorum şimdi de 50 günlük bı kızım var çok şükür Rabbime