biranneninbirbebegi ben 40 günlükken annem kardeşime hamile kalmıs. Kardeşimle aramızda tam 1 yaş var aynı ay dogumluyz. Ve annem 21 yaşındaymış o zaman. Cok yokluk görmüş ama güller gibi de bakmıs bize ikiz gibi büyütmüş. Senin şuan yaptıgın isyana giriyo. Aldırmayı düşünmen bile çok canice bi durum. Rabbim onu sana lutfedip gönderdiyse şükretmekten başka bişey yapmaman lazım. Bi çocuğum olsun diye nelerini veriyo insanlar. Ben 6 bucuk yıl hasretini cektim. Rabbim nasip etti sonunda hamd olsun sonsuz şükürler olsun. Bi daha olsa da neden demem çok şükür derim.