biranneninbirbebegi çok özür dilerim ama ne bekliyorsun acaba ? Burda bebeğine kavuşmaya gün sayan anneler var , belki ilk belki 3. Belki 5. Bebeğini bekleyen anne dolu burası . Yada bebeği olsun diye senelerdir bekleyen anne adayı dolu . Beklediğin ne ? Burda aa bebeğim çok küçükmüş , hemen git aldır diye mesaj yapacağını mı sanıyosun , bekliyorsun ? Sana telkin vermeye çalışan , moral vermeye çalışan insanlara neyini anlamıyosunuz diye çıkışıyosun bi de . Git aldır o zaman , neden buraya yazıp insanları da üzüyorsun ki ? Kusura bakma ama yaptığın , 3-5 kişi aldır desin arka çıksın da vicdan rahatlatayım düşüncesinden başka bişey değil ..