biranneninbirbebegi Merhaba! Aynen sizin durumunuzu yaşıyrm kızım yedi aylık ve ben yedi haftalık hamileyim evet yalan yok üzüldüm kıxım için ama sizin gibi düşünmüyrm hiç ağlamadımda yine şükğr diyorum ve Allah kimseye kaldıramycgı yükü vermez diyorum. Ve Allah nasip etmeyedebilirdi diyorum. Lütfen aldırmaktan falan da bahsetmeyin bir ömür boyu nasıl o vicdanla yaşarsınız her an çocgm dogsaydı bu kadar olurdu derdiniz. Dünya rahatlıgım için ahiretimi yakamam. Gün gelir beraber büyürler sonra dört kişilik mutlu eglnceli bi aile oluruz inşallah ❤️