biranneninbirbebegi bebeğiniz henüz büyümeden yeniden hamile kalmanızın ilk bebeğinize haksızlık olduğunu düşünüp üzülürken bence karnınızdaki yavrunuza haksızlık yaptığınızı göremiyorsunuz. Henüz duygusal bağ kuramamış olabilirsiniz ancak ne olursa olsun o da sizin canınızın bir parçası. Bu şekilde düşünmeniz ve yaklaşmanız da ona haksızlık oluyor malesef. Küçük çocukla sıkıntılı bir hamilelik düşüncesi gerçekten üzebilir ama aldırmayı düşünmeyecekseniz olan olmuş artık. Bebeğinizi aldırmakla ilgili sizi rahatlatan şey dinen caiz olduğunu düşünmekse konuyu biraz daha araştırıp sonrasında pişman olmamanızı tavsiye ederim. Bildiğim kadarıyla kürtaj yalnızca bebeğin varlığının annenin hayatını riske atması ihtimalinin birkaç doktor tarafından rapor edilmesi halinde caizdir.
Zorlanacağınızı düşünüp üzülmek yerine bu kez hamileliğinizin kolaylaşması, yanınızda ve karnınızda olan yavrularınızla güzel vakit geçirebilmeniz, yeni bebeğinizin hayatınızı daha da kolaylaştırması için dua ederseniz belki her şey çok daha güzel olur.