biranneninbirbebegi Canim benim ilk hamileligim esim cok istiordu ben erteliyordum cnku kendi evime daha gecmemistim 1 yillik evliydim evim kentseldeydi evime yerlesirim bi sefami surerim evliligimi anlrim oyle olur diordum birazda keyfime duskun bir insanim ve inanilmaz titiz hersym duzenli tertipli olsun isterim.. neyse yillarca hap ictim ben genc kizlgimda da hormonal bozukluktan iciodum evlendgmde de korunmak icin devam ettim. Doktorum snin yumurtaliklarin yavas calisior herkes 2 ayda hamileligi denese kalir senin bu surec 7 8 ay demisti ama kotu bsyin yok yani cocugun olucak dedi. Bende ona guvenerek hapi biraktim hemen olmaz die evede yerlesirim ederim anca tutar dedim. 😂 daha hapi biraktigim gun tutmuss ve 4. Haftamda beta hcg 10 bindi doktora bir gittim adam soka girdi betami duyunca bu cogul gebelik olabilir haftaya gore cok yuksek kizim dedi😳 ben ztn hamileligi duydugum an bir coktum ikizi duyunca komalik oldum 2 hafta doktora gidene kdr yattim kmseyle konusmadim🤣 ama o an duygu ve dusuncelerimi sana tarif edemem yaaaa tamam mukemmel bsy belki ama sanki hayatim alt ust oldu ben nasil cocuk bakarim bitaneyken ikiyse naparim die gizlice hep agladim.snra gttik tekmis cocuk 😀🙄