SM5534 hmm şey belki inanırsın belki inanmazsın belki bu yazdigimi okuyanlar olmaz öle Şey herşey tıp diyebilirler ama şimdi yazdığını okuyunca üzüldüm, , istersen bi hocaya okun , dışarılilik var deriz biz, okunan iyi gelir belki cevremde olan çok, , gerçi bende inanmıyordum ama cevremde görünce acaba mı diorum arada, şimdi seninde neden olduğu bulunamamis belki oda olabilir, , duşügünüz kanama lı mı oluyor kürtaj mı oluyorsunuz