noble1 iyi akşamlar . Bende kürtaj oldum geçen yaz sonrasında korundum bir kaç kere denedim olmadı korunmaya devam ettim son 3 aydır korunmayı bıraktık olmadı. Bir de sağ kasığım ağrıyor hep yumurtlama dönemi soldan olmuyor. Bende rahim filmi çektirmek istiyorum da adet bitiminden 2 gün sonra falan gidebilirim değil mi?