bi gebelik elde ettim kalp atışı duyuldu daha sonra durdu, 6+4 haftalıkken.
korunmamamıza rağmen 15 ay sonra gebelik elde edebildik, onda da kimyasal gebelik yaşadım maalesef ki.
Yani gebelik elde etmemle alakalı bi sorun yok, rahim filmi çekilmek benim açımdan gerekli bir durum mu fikri olan aynı şeyleri yaşayan var mı?