Benimde 1 düşük,1 doğumum var. Biraz kızımda aşırı zorlandigim için hiç istemiyordum,ilerde yaparız diyordum ama içimde de buyuse asla tekrar başa saramam falan. Neyseki supriz gebeliğim oldu 12 haftadayim,ilkine göre iyiyim şuan, iyikide olmuş diyorum,ilerde diye diye 2 bebeği hiç yapmazdım Allahu Alim.30 a gelmeden bebek işini halledip kendimle ilgilenmek istiyorum şuan 26 yaşındayım,tabi Rabbim ne takdir etmiş bilemiyorum.