Bende 3 kız var erken annelerdenim. En büyük şuan 11,ortanca 9,küçük 6 yaş oldular. Ortanca doğduğunda en buyukle aralari iyiydi ama kucukle ortancanin arası az oldu 1bucuk yaş vardı ufakligim doğduğunda ortanca. Ama kayınvalidem lerle yaşıyordum harala gurele derken nasıl büyüdüler anlamadık artı kayınvalidem in de ortamcamdan 6 ay önce küçük kız doğmuştu 😂 birden bire bizim ev çocuk yuvasına dönmüştü ama gezmemizden de yeme icmemizden de eksik kalmamistik çok şükür. Şimdi benim ufaklık bile 1.ci sınıf oldu ben 30 oldum. Zaman nasıl geçti anlamadık uzun lafın kısası bence 3 4 yaş arası iyidir