Bence erken değil çok fazla açmakta güzel değil benim kardeşimle aramda 8 yaş var iyi olmuyor ayrıca bu sefer okula başlayacak yeni doğmuş bebekle ödev mi yaptiracaksin okula mi getirip goturceksin okuldan hastalık getiriyorlar küçücük bebeklere bulastiriyorlar ister istemez bir akrabamizinki sırf bu yüzden bebeği kuvezde yattı benimde planım böyleydi 3 yaşına gelince 2.yi dusunecektim ama öyle olmadı aralarında 13 ay olacak Allah yardım etsin😂 ayrıca evet rahatlığa kavuşunca yapmak istemeye bilir insan şahsen ben yapmazdım 😂😂