Alparslanmom__ asliic merhaba hiç korkacak bişey yok ilk başta istemsiz kastm kendimi sonra rahat biraktm nstye falan bağladı beni Ama haftaya birdaha yapacakmış kastm ya kendimi emin olman lazm dedi birde açıklığa bakacak heralde haftaya 38 hafta oluyoruz
asliic Alparslanmom__ çok sevindim doğuma kadar bakıyorlar açılma var mı diye. Ağrın oldu mu benim geceden beri ağrım oluyor ara ara
Alparslanmom__ asliic oldu ya sancım oluyor ara ara vajinamda da ağrı baskı hissettm sizede mi hep bakacaklar haftaya belki rahmi uyarır acilmam olur insllah haftaya 38 hafta oluyoruz
asliic Alparslanmom__ açılma var mı diye bakacak sonrasında ki ağrı beni korkutuyor 🥺 geceden beri doğuracağım sanki öyle hazırladım kendimi
Alparslanmom__ asliic doktor size açılma yumusama falan varmı dedimi ben sormayi unuttum bugün haftaya soracagm
asliic Alparslanmom__ yok o konuda bişey söylemedi bebek kanala yerleşmiş her an olabilir dedi eğer gelmezse gününe bekleyeceğiz
Alparslanmom__ asliic anladm sağlıkla gelsin insllah bebişler sizindemi her hafta kontrollerimiz var artk
Gulsh61 asliic acısız diyenlerin vajinası çok geniş yada benim ki çok dar pazartesi günü oldum okadar acıdı kı masadan inince yürüyemedim
asliic Gulsh61 kendini sıkmış olabilir misin? Vajina genişliği değil bence herkesin acıya dayanıklılığı farklı
miavega Gulsh61 doktorunuz çatı muayenesine ek olarak uyarmış olabilir mi? Ben de bugün oldum ama hiç canım acımadı.
Gulsh61 Alparslanmom__ hayır aksine burada sürekli okuduğum için derin derin nefes alıp kendimi sakinleştirdim ilk defa çatala çıktığım için