Merveya asliic ebe yapınca çok ağrım oldu doktoruma gittim bi de ben yapayım dedi doktor da o kadar acımadı ama ebeden nefret ettim :) ve sezeryan olsun dedim. Ebeyle ilgili olabilir hatta doktorum onun eli büyüktür demişti 😂
miavega Gulsh61 doktorunuz çatı muayenesine ek olarak uyarmış olabilir mi? Ben de bugün oldum ama hiç canım acımadı.
asliic miavega çok teşekkür ederim kötü değil korkma suni sancı yorucu bir süreç sadece Allah kolaylığını veriyor inan 🙏🏻