Alparslanmom__ ben muayene oldum nst’deyim şuan aklıma hemen sen geldin korkulacak bişey değilmiş çok kolay geçti saniyelik bir durum kendimi biraz sıkacak gibi oldum yorumlar aklıma geldi hiç kasma kendini 3,4 dk sonrasında kasığıma adet sancısı gibi küçük bir ağrı girdi sadece inşallah senin de kolay geçer