asliic sıcakta değil aksam üstü dokuz dan sonra mutlaka yapmalisiniz hatta benim doktorum doğumum sıcağa denk geldiği için bu arada 28 temmuz 2015 doğumlu oğlum AVM gitmemi orda yürüyüş yapmamı söylemişti hatta şöyle cesaretlendirebilirim anneleri benim nisanliyken omuriligimden 5 cm büyüklüğünde tümör almışlardı ameliyat yapan doktorum bana asla normal doğum yapamayacağımı söylemişti sırtımda 33 adet dikiş var çünkü çok şükür geçti izi kaldı ama rabbim yardım ediyor umarım sizede kolay doğum nasip eder inşallah acilmaniz fazladır su gibi gelir geçer dogumunuz inşallah🤲