Hayır hiç zor olmadı suyum gelmisti evde gelir gelmez direk hastaneye gittik kendi doktorum yoktu gece sabaha karşı olduğu için nöbetci kadın doğum doktoru vardı o yaptı kontrolü hiç acımadı çok yavaş davrandı kontrol sonucunda hemşireye 6 cm acilmam olduğunu ve suni sancı verilmesini söyledi sancı verilerek iki saat içinde oğlumu kucagima aldım çok şükür şimdi 16+3 ikinci oğluma hamileyim inşallah buda onun gibi kolay olur ama sunuda unutmadan soyliyim çok yürüyüş yaptım özellikle son iki ayımda bol bol yürüdüm ayaklarım o kadar sis olmasına rağmen yürüdüm çok şükür karsiliginida aldım rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah tüm bebisleri sağlıcakla annelerine kavuşturmayi nasıp etsin inşallah🤲