Umutluol ilk 4 ayımda iştahsızlık vardı bende. Ama şu son iki aydır iştahım açıldı. Lakin kahvaltıda düzenli yeşillik peynir ve patates yiyordum: yumurtadan midem bulanıyordu. O yüzden hamilelikte hiç tüketmedim desem yeridir. Aylarım ilerledikçe iştahım açıldığı için önceleri iki öğün olan yemeğim şimdi 3 oldu işte, gün içinde çorba, makarna, fırında patates, yoğurtlu ekmek, bolca salatalık, bolca su. Onun dışında ara öğünlerde de sürekli çikolata çitos, hurma, kakaolu süt filan içiyorum. Şuan 6 aylığım. Ama Sanıyorum ki 7. Aydan sonra iştahım açılacak. Önüne ne gelirse ye artık. ( yağlı yemekler hariç.) 🙃