Merhaba bende bu konuda meraktayım yüksek tansiyon var ve şekerime de sınır demişti, paketliyi kestim, asitli içeceği de hftada bir yarım bardak o da ona uygun yemek varsa, cipsi kestim aşırı canım çekiyor, öyle çok canım çekerse göz doymalık, ama sıkıntı şu hmurdan ve pilavdan rahatsız oluyorum, çoğu yemek ağır geliyor hafif hafif az az yiyorum ama kilo vermişim üzüldüm bu şekilde de gelişimini negatif etkilerim diye korkuyorum 7+1 benimde