hilaleee Canım ben yurtdışındayım sistem farklı biraz burada. Mümkün olduğunca ultrasona almıyorlar zararlı diye. Bu yüzden direk 31 ine verdiler 7+2 oluyorum o zaman. Kese, bebek, kalp atışı hepsi bir arada olsun diye. Kan da vermedim kanda almıyorlar çok gerekmedikçe. Ben de testlerle takip ettim bir süre bu yüzden. Hatta 2 gün önce bile yaptım tekrar ne olur ne olmaz diye.