Gayecik EbruDemir81 benimde öyleydi canım bir anda oluyor zaten hepsi şu an 9+6 aşırı mide bulantısı halsizlik baş dönmesi hep yatma hissi ama her beden aynı değil belki sizde olmaz 🙏
HazelSeren EbruDemir81 benımde suan hesabıma göre 4 haftalık canım ama adete göre de 6 hafta bendede bı belırtı yok normaldır ılerıde oluyor belırtıler hep
Kayra48 HazelSeren doktor haftayı son adet tarihine göre söylüyor ama demi hamile kalılan günü bilmedikleri için
hatseum12 EbruDemir81 mide bulantısı yaşaman için çok erken zaten canım 6 haftalıkken 7 haftalıkken başlıyor. 4-5 haftada belirti hissetmemen normal
Dfnsyn myangelson ben de 6+3 oldum mibuşantı bende de yok🙏🏻 kalbini duydunuz mu ne zaman gideceksiniz
myangelson Dfnsyn yok duymadık geçen hafta çarşamba 5+5 çıktı vajinal muayene ile kalbi oluşmamış 2 hafta sonra gel dedi bakalım 2 Ağustos a randevum var tam 8 haftalık olunca gidecegim bakalım. Siz duydunuz mu?
EbruDemir81 Peki bir şey daha sorayım zaman zaman böyle kasık agriniz karın agriniz oluyor mu adet olacakmış gibi
Beybyi EbruDemir81 benim oluyor hatta bastırıyor rgl gunlerimdekinden daha fazla hissediyorum ben de 4 haftaligim
Rumeysaerd1 Kızlar bende 5 haftalık hamileyim belirtilerim vardı göğüs hassasiyeti ağrılar 2 gündür yok sizde de böylemi
meinbaby_ hilaleee benimde 14 Haziran :) 2 günde bir beta baktırıyorum benim baya küçük geç döllenme oldu galiba. En son perşembe baktım beta 132 idi
Krbeste EbruDemir81 Ben de öğrendiğimde 4 haftalık hamileydim. Şimdi 11 haftalık olduk midem bulanmadı yanma olmadı normal halim gibiyim gaz ve şişlik olduk sadece herkeste olmuyor bulantı canım şanslıyız keyfini çıkar
000_gulay Ben 10. Haftadayım daha şimdi şimdi azaldı öncesinde günde (7-8) kre kusuyordum şuan çok az bence bulunmaması daha iyi 😂
Yusufayazin__annesi EbruDemir81 doğuma kadar yaşamadım desem ☺️ilk gebeligimde hamile olduğumu bile anlamadım 8 haftalikti öğrendiğim de sadece kaşık ağrısı oluyordu sanki adet olucakmism gibi
EbruDemir81 Yusufayazin__annesi ayyy aynen benimde öyle şuan herkes keyfini çıkar demiş nazar etmeyeyim aman 😅😅
Larraa hilaleee Görürsünüz inşallah keseyi de bebeğide 🥰 Buraya yazarsan sonuçları çok sevinirim aynı haftada olduğumuz için sanırım merak ediyorum 🥰
hilaleee Larraa yazarım tabi canım ama sen niye 31 ine aldın randevuyu biraz daha erkene alsaydın keşke bide beta degerin filan kaçtı canim