ikibebeliannis EbruDemir81 genelde 6.7. Haftadan sonra başlıyor ki inşaAllah hiç bir belirti yaşamadan hamileliğiniz geçer ❤️
Larraa EbruDemir81 5+6 haftalık olur henüz ben de hissetmiyorum. Genelde 6. Haftadan sonra başlıyormuş ama kimisinde hiç olmuyor tabi o ayrı ☺️
Dfnsyn myangelson ben de 6+3 oldum mibuşantı bende de yok🙏🏻 kalbini duydunuz mu ne zaman gideceksiniz
Birhayalimvr Meriel bende 4+6 yim canım ara ara kasık ağrım oluyor bel ve göğüs ağrım var sen doktora ne zaman gideceksin kese için
Birhayalimvr EbruDemir81 bende 4+6yım bendede benüz mide bulantjşı yok göğüslerde belde ağrı var kasıklarada ara ara giriyor ağrı
Meriel Birhayalimvr bende de aynı ağrılar var bu gece biraz korkutmuştu. İki hafta 2 Ağustos’ta gideceğim ben. Sağlıkla büyüsünler 🌸
EbruDemir81 Birhayalimvr benim de aynı şekilde ara ara kasık ve bel ağrısı oluyor ben perşembe gideceğim doktora
Applesmile EbruDemir81 ben de 5.haftada doktora misem bulanmıyor demiştim.6.hafta gibi başladı 2 hafta çok kötüydü su bile içmek istemedım sonra azaldı şimdilerde biraz daha var ama zorlamıyor o kadar
Yeldabanu EbruDemir81 5 haftaya kadar normaldim soranlara midem bulanmıyor diyordum kendime nazar ettim -4 kilo verdim 14 haftalık gebelik var daha erken canım bence dillendirme miden bulanmıyorsada 🫠
Beybyi EbruDemir81 merhaba bende 4 haftaligim tahminime göre yarın hastaneye gideceğim ara ara kasık ağrısı oluyor çok ağrıtıyor adet sancısı gibi kramplarim var belden bacağıma kadar da ağrı var