Hamileliğinizin en geç 5.ayında sigortalı olmanız gerekiyor yani 9. Aya kadar en az 4 ay sigortalı olmuş oluyorsunuz. 32. Hafta da rapor alıyorsunuz. Ve aldığınız maaşa göre devletten doğum parası alıyorsunuz. Maaşınız ve sigortanız ne kadar yüksekse aldığınız doğum parası da o kadar yüksek oluyor. Tanıdığınız rica edebileceğiniz bir yer varsa devlet 6 aylık sigorta desteği sağlıyor işverene ondan yararlanabilirsiniz arkadaşlarım o şekilde doğum parası aldı.