Merve034 devletin teşviği var. 6 aylık sigortayı devlet ödüyor. Tanıdığınız bir yerden rica edip başlatabilirsiniz. 5. Aydan 9. Aya kadar sigortalı olmanız yeterli. Aldığınız maaş ve konuma göre doğum ücretiniz değişiyor. Maaşınız ne yüksek görünürse aldığınız para da o kadar yüksek oluyor. Asgari alanlar galiba 40 bin alıyor.